Bullet Time Effect

Salam,

[Bagi yang memulakan membaca blog ini dengan frasa: lama betul mamat ni tak update blog, sila baca entry seterusnya]

Kerja-kerja-kerja

Itu jelah yang aku leh katakan, sangat bz..tapi syukur juga sebab 2 daripada 3 project dah handover..now nak handle post implementation and support. harap2 so called design aku tak ada problem apa2.

[Enough about work, move on to lighter side of my life]

1. Yay! dah 24! dah leh [          ]..mihahhahahaha…

2. Game baru ape yang best? Bad Company 2 dah settle..terlalu mudah [bongkak]

3. Sape nak main paintball, sila ajak aku..aku tak nak la main paintball sorang2. cam haram.

4. Panas betul cuaca hari ni. kenapa eh? [lajukan kipas jap]

5. Aku nak perkenalkan chengoreng (seekor ikan laga peliharaan aku yg sangat poyo), dia cakap hello.

6. Panas! [amek eskrim..nak?]

7. Sedang berbalas email dengan boss di States. kat sana baru pukul 10 pagi..so kena layankan time zone beliau.

8. Esok akan ke Site. kerja banyak. chayookk!

9. Tangan gatal nak membeli belah di Lelong.com.my [must resist!]

10. Kepada pembaca blog saya, saya ucapkan terima kasih sebab nak amik tau hidup saya (at least).

11. Kepada sahabat saya, saya ucapkan terima kasih (kepada yang bersabar dengan keserabutan hidup saya)

12. Kepada family, saya sayang korang semua! ^_^v

-lonewolf a.k.a azharadzi-

2 thoughts on “Bullet Time Effect

  1. Salam kembali.

    kepada penulis blog,

    1. Yay! dah 24! dah leh [cari awek. belum bole kawen]..mihahhahahaha…

    5. Hello chengoreng~ (^_-)

    6. nak~!!!

    9. silakan..beli belah untuk saya. =)

    10. sama-sama =)

    11. sama-sama =)

    12. sama-sa…opss..bukan. hehe (^_-)

Leave a comment